Etykiety

piątek, 30 listopada 2012

Pełnoprawni.

   Noom! Heej! Taa od dziś jesteśmy pełnoprawnymi uczniami szkoły xD. Było spoko, ale chwilami myślałam, że na tym przedstawieniu zemdleję, zwymiotuję albo podrze mi się spódnica.
Jutro z Kubą na zakupy itp. itd. od 9 do 20 xPP. A tak w ogóle to postanowiłam pójść dziś na dyskotekę. Taka Wiktoria sprzedawała znów świecące w ciemności bransoletki. Kuba rozciął jedna i zaczął mi chlapać po ręce. W momencie gdy jakaś dziewczynka zgasiła światło w toalecie wszyscy się pokapowali, że na ścianie jest peło zielonych świecących plam! Uciekliśmy stamtąd żeby nie było.
Zabiję Sandrę za tamto zdjęcie, ale nie będę chamem i nie usunę... Ale ją zabije!
Sorrki, że wczoraj nic nie wstawiłam, nie miałam siły, ale jutro pewnie też będzie 0, nie będzie mi się chciało. No chyba, że wstawię coś przez komórę.
 Doobra idę sprzątać pokój, bo inaczej nie dostanę kasy na tunikę, śniadanie w Mc-u i ogólnie.
  No to sayoo! .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz