Etykiety

czwartek, 24 stycznia 2013

Auuć ;'(

  Siemasz kochani. Ja mam głupi humor dzisiaj, w ogóle jest źle, kiepsko i do bani. Nie wyspałam się, jestem zmęczona po tych dwóch dniach, z chemii mi obniżyła ocenę i jeszcze teraz zwichnęłam lekko nogę ;/.
Z religii brakowało mi 1 pkt. do czwórki x.x.
 A tak propos Pou
-też go mam i koffam xD. Na zdjęciu u Sandry jak siedzimy wszystkie z telefonami <Me Gusta> właśnie chyba go karmiłam xD.
Jakby ktoś chciał do mnie zajrzeć tak się zwie: Zero_kun, proszę o lajki huehue
.
 Zdjęć nie wstawię, mam USB już znalezione ale coś mi działa xF.
  Nie mogę się doczekać kolczyka, bo ja smiley'a nie mam, a 2 osoby już mają frownwey'a <sorrki za błędy ale nie pamiętam pisowni, facedesk>
.
  Fajnie, u ans w szkole są 4 sieci minimum, 1 niezabezpieczona i 3 zabezpieczone, a do jednej z zabezpiecoznych mam hasło xDD-Im love it!
 OKej nie mam co pisać, papaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz