Etykiety

środa, 30 stycznia 2013

Yup.

   Hej, śpicie już? Ja się dopiero wykąpałam ;3. OK> Obiecałam, że dam wam dzisiaj link do mojego nowego bloga. Zaraz wam dam, ale ostrzegam nic na nim jeszcze nie zrobiłam, nie miałam siły, przez ostatnie siedzenie do późna jestem wykończona...
No dobra macie link:
http://daisukianime-manga.blogspot.com/
 
Wczoraj wieczorem i dzisiaj w szkole pisałam pomysły na opowiadania i mam ich aż 35 hehe. Myślę, że coś wybiorę i ułożę z tego nie najgorszy tekścik ;3.
  A w szkole spoko, większości lekcji nie było, a i po niedokładnej analizie sądzę iż na półrocze moja średnia to będzie ok 3.5 ;'(. Szkoda...
 Mam nadzieję, że dziewczyny jakoś po wycieczce żyją, ale Monika to już chyba niekoniecznie, mówiła mi, że jest obolałą, 4 godziny chodzenia (pewnie była w koturnach xDD).
Jak macie jakieś pomysły na opowiadania, to śmiało piszcie, a ja spadam! ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz