Etykiety

sobota, 2 lutego 2013

Ahaaaa..?

   Hej. Jestem mega wkurzona... Fryzjerka mi zrobiła taką klapę z grzywką, że nie mam ochoty się ludziom na oczy pokazywać, jak ja do szkoły pójdę?? ;( Jeszcze coś zgubiłam i z tadam w poniedziałek w szkole będzie buuuu, nie pokażę, no i jeszcze Sandra chyba twierdzi, że ona może sobie wszystko obrażać i krytykować, a Biebera już nie wolno, rzecz święta, coo??
  Sandru jak ty obrażasz mange, anime itp. to nie skarżę się na blogu i ci nic nie robię.
 Dobra to na tyle.. idę dalej szukać..

2 komentarze:

  1. Lol Klaudia kiedy ja ci ostatnio skrytykowalam anime hę ? Wtedy gdy jeszcze tego nie ogladalam czyli ok pol roku temu mozliwe ze to zrobilam -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo, ale jednak...
    Poza tym to, że oglądasz, a raczej się tym zbytnio nie interesujesz, bo tylko z nudów, to też obraza lekka dla Otaku xP

    OdpowiedzUsuń