Etykiety

niedziela, 17 lutego 2013

Ferie : ) .

Hejka :D
A więc na sam początek mój humor dopisuje dobrze . Dzisiaj kończy się pierwszy tydzień ferii . Czemu on tak szybciutko zleciał ? Ja się pytam . Więc w tym tygodniu nic takiego bardzo ciekawego się nie działo . Cały czas musiałam pilnować mojej młodszej siostrzyczki Nikolki . Nie narzekałam na to , ale w piątek lekko się wkurzyłam, ponieważ nie poszłam przez nią na urodziny do Moniki .No ale życie toczy się dalej .
Słyszałam , że na tych urodzinkach było bardzo fajnie i , że Klaudia nie może zgrać zdjęć czy coś takiego . Już jutro przyjeżdża do mnie ciocia Agata , ale wolę ją nazywać ciociokuzynką , bo jest tylko ode mnie o 2 lata starsza .Może Julita do mnie przyjdzie . Nie wiem . Muszę znowu poruszyć ten temat no muszę . Oglądałam bluzki na allegro na koncert . I niektóre mi się spodobały np ta : 



I ta : 




W marcu raczej którąś z tych kupię . Raczej tą drugą , no ale . Słyszałam ostatnio , że Polska prowadzi w konkursie Little Mix , o to aby girls band przyjechał do Polski. No więc trzeba znowu kasę zbierać na bilet , ponieważ uwielbiam ten zespół , tak jak Justina Biebera. Jak mi się nie chce wracać do tej szkoły . Ale co poradzę . Nic .  Kolka pożyczyła mi czapkę . Huehue podoba mi się . 


Jest w moim guście i wgl takie tam . Już 2 tygodnie nie mam telewizji . Po niedzieli tatulek powiedział , że naprawi . Ciekawe czy dotrzyma słowa .
Ok ok nie mam co pisać xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz