Etykiety

poniedziałek, 25 lutego 2013

Przymus .-.

   Witka. Szczerze, to wredne, jestem wredna, bo piszę tylko i wyłącznie dlatego, że Sandra to czyste ZUO i mnie zmusiła do napisania posta, bo od dawna niczego nie dawałam i jeszcze na drugiego bloga mam dodać 5 i prawdopodobnie ostatnią część opowiadania D':.
                                                SANDRA TY SADYSTKO!!!!

  Ogólnie dzień u mnie spoko. Pierwszy dzień szkoły a zostałam zbesztana już przez dwie osoby za link na asku do googlehammer'a xD. No nic ich wina, że klikały tam, ciekawość to pierwszy stopień do piekła ^ ^".
 Znowu zaczęłam słuchać Radia Aoi. Teraz jest audycja Yuuf, jeszcze na niej nie byłam no i myślałam, że Yuuf to chłopak, bo taki głos przez mikrofon... Wysłałam "mu" w pozdrowieniach:
     "..... i czy ty powiedziałaś "chciałabym?" O.o   ".
Jak się kapnęłam i ona coś powiedziała, że: " ee tak, powiedziałem..powiedziałam.. nie wypowiem się na ten temat", to myślałam, że na zawał umrę...
Jednak wolę audycje Ciuciu (Taa mam ciekawe wspomnienia xD) i Shiba Inu (a wiecie co znaczy shiba?-trawnik, a chcecie wiedzieć co znaczy inu?-pies >D).

 Okej miałam się niby rozpisywać, ale przed chwilą się dowiedziałam, że Sandra też dodała posta to idę dokończyć to co mam robić.
(A wcześniej mnie opieprzała, że mam coś dodawać szybko, bo ona po mnie dodaje D': )
 A jakbym miała polecić coś na poprawę humoru... Jeśli nie znacie gry słodki flirt, bądź nie znacie słodkiej wiki, to polecam. Gra fajna na nudę, a jednak według mnie szybko się nie nudzi <masło maślane? : o>, a na słodkiej wiki znajdziecie rozwiązania odcinków, wybór odp. w dialogu oraz to co kocham najbardziej.......................... wujek google! no i wiele innych ;]

  Dobra ja lecę bo mi klawiatura padła a na ekranowej nie wyrabiam.. ;/. Sayooo..;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz