Etykiety

sobota, 23 marca 2013

Już niedługo .

Cześć . Dzisiaj dzień całkiem w porządku . Tylko co robi ten śnieg za oknem ? Ja się pytam , przecież jest w wiosna a w wiosnę powinno być ciepło . Znaczy słońce świeci , ale co z tego jak nie widać trawy xd. 
No to w poniedziałek koncert Justina Biebera.  Wątpię że dodam jakieś zdjęcia z tego koncertu , ponieważ wnoszenie kamer i aparatów fotograficznych jest zabronione na Atlas Arenie . Hym ciekawe czy telefonem będzie można robić zdjęcia. Dobrze by było fanki miałyby jakąś pamiątkę t tego wydarzenia . O 18:30 ma wystąpić Honey jako support . Eh nie lubię jej ale dobra i ona . No to w poniedziałek pojadę wcześniej do Oli to ozdobimy bluzkę i nie tylko xD . Znaczy chodzi mi o twarz . Trzeba pokazać że jest się wielką fanką JB. Wczoraj na plastyce robiliśmy jajka na wielkanoc  . Zrobiłam jedno takie fajne : 3.  Heh nie wiem jak je opisać . Jeszcze nie wierzę że jadę , ale mniejsza o to . Julitka się w szkole ciągle na mnie fochała . Co ja robię nie tak  ?  Dobra to na dzisiaj wszystko :D

Moja nutka na dzisiaj < 3 : Kocham : *








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz