Etykiety

środa, 13 marca 2013

Mam Fanpage'a!!

  No siem!! Okej dzień zajemegaświetny! Dostałam 4 ze sprawdzianu z geografii i 5 z kartkówki z niemca! To jeste jakieś dziwne, ja się w ogóle nie uczyłam O.o. Okej, Kuba dodał mnie do swojego fanpage'a bez mojej zgody x.x  Normalnie bym się zgodziła gdyby nie to, że z Krzyśkiem aka striptizerem założyłam, a on miał się o tym nie dowiedzieć więc nie miałam jak się wykręcić. No bo wiecie on ma o Emo i my mamy o Emo. A no i chciałam was na niego zaprosić! Mamy w 1.5 godziny już 14 lajków, fajnie, liczę na wasze jeszcze <3. I jeśli moglibyście udostępniać czy coś to byśmy się nie obrazili :3. Przyjmujemy dedykacje dla kogoś, wasze prośby(mogą pojawić się spamy ode mnie <3 ) oraz zdjęcia i arty. Byleby chodziło o emo.
Macie link do stronki >>Klik<<.  A zdjęcia/prace wysyłajcie na ten E-mail > stwierdzamzgonboemo@gmail.com
 Podoba wam się papież  nowy? W sensie odpowiada wam? Ja głosowałam za Azjatą T^T, ale Argentyńczyk może ujdzie, ale szkoda, że ma aż 76 lat, niedługo znowu będzie czarny dymek i biały.. :]
 Dobra mykam, jutro 1 dzień rekolekcji xD. A w piątek kino, nadal repertuar nieznany...
   Pa mudżynki <3
Awuu awuu *-*
Miał być jako pierwsze zdjęcie, w pierwszym moim poście
Ale niestety mam za mały obrazek, płaczcie ze mną.


PS. Tak wiem, że mi zaraz "nudne" poklikacie x.x Dziękuję ogólnie, bo
blog jest od tego żeby o życiu pisać, a to, że was dany temat nie interesi to
nie moja wina. Tłumaczę to sobie tak, że po prostu nie rozumiecie, ale
się nie fochajcie na mnie. Mam dzisiaj dzień szczerości internetowej.. <DAFAQQ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz