Etykiety

środa, 20 listopada 2013

Siem ^-^

   Yaaay, a więc wreszcie mogę dawać posty. No, to tak na początek powiem, że bardzo się cieszę, że ten blog istnieje już ponad rok i choć nie jest superhiper to nie został usunięty c: Oby tak dalej!
Jutro już do teatru więc muszę się dziś wyspać bo jak tam będzie ciemno to na pewno będzie mi się chciało spać.. ;_;

   Zakładam z kolegą swojego 3 bloga, także ten, jak zrobimy to wstawię tu link..tylko no... tematyka jest dość...nietypowa ;-; Więc żeby potem na mnie nie było co ja tu daję x)
 Uhm, a ja znowu nie mam o czym pisać D: Dostałam dziś 4 z angielskiego jakimś cudem.. pół punktu mi brakowało! Na szczęście mi podciągnęła pani...
 Nie ma to jak o 1:37 zasnąć, a o 1:38 ludzie zaczynają pisać x_x" A potem obudzić się o 5:33, jebnąć w drzwi, chodzić po pokoju i czegoś szukać i nagle się obudzić o 6:35 >.< Chyba muszę zacząć wcześniej chodzić spać...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz