Yo! Po pierwsze w przedszkolu grzejnik pękł i dlatego w szkole było zimno. A po drugie Sandra to jest ananas >.< xD. Zdjęcie zostało wykonane na mojej cudnie pomalowanej ścianie xD. Ładny kolorek nieprawdaż? A rysunku dziś nie wstawię bo tak:
1.Wcale nie jest on taki śliczny
2. Mam mało kasy na fonie ;/.
Pograłam dziś trochę w osu, pooglądałam anime, popisałam z koleżanką. Dzień jak dzień. Dobra nie rozpisuję się bo muszę dziś się szybciej wyrobić.
Bye bye!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz