Siemanko, śpicie już? Niedługo 2
:D. Okej walentynki spędziłam z Kubą na zakupach, wysłałam prezent na
asku Kacprowi, on dał mi swoje zdjęcie <3. Single też jakoś żyją ^ ^.
W piątek Monika robiła urodzinki. Było bardzo fajnie xD. Dobrze, że nic się nie potłukło, bo wiele okazji do tego było ♥.
Najpierw
siedziałyśmy w domu, potem poszłyśmy< pobiegłyśmy> na boisko
szkolne, pochodziłyśmy wokół szkoły, na przystanku pograłyśmy w *prawdę,
procent czy wyzwanie?* i wróciłyśmy do pokoju Moni.
Dopiero dzisiaj udało mi się wziąć zdjęcia i dlatego dzisiaj dopiero ten post ^ ^""
Taak wstałam dzisiaj o 11:30 i od 12 zaczęłam grać w OSU, najpierw z
Agatą, potem sama, na multi, znowu z Agatą i tak do 22. Jestem ostatnio
kompletnym nołlajfem. Muszę doprowadzić swój głos do stuprocentowego
ładu, obiecałam Sandrze, że wstawię swoje krzyki T^T. Dobra padam, przed
oczami mam multum kolorów, kształtów, w głowie szumi, ręce bolą i mam
zdrętwiałe ciało, kilka godzin w jednej pozycji..;x. Dobra krótki post,
ale dobrze, że w ogóle coś daję no i zdjęcia jeszcze będziecie mieli
xDD.
Branoc :**
 |
Co jak co ale ja bym się takiej groźby bała.
Przecież to jest banan!! |
 |
| Pozu pozu ^ ^ |
 |
| Twoje urki, a tak mało z tobą zdjęć |
 |
Tak milutko.
Julita, kochasz pozować prawda? xD |
 |
| Zaciesz xD |
 |
| Tuuuulii tuli <3 |
 |
Gwałt, nic więcej pisać nie trzeba..
Biedne poduszki |
 |
| Jooł |
 |
| Pijana Julita, omg, jaki szał, zaszalałaś, no wstajemy~ |
 |
| Emuaaa :*:* |
Klaudia twój nos na zdj. z Julitą jest zajebisty xd
OdpowiedzUsuń.-. Bo mam wielki nos i won! T^T
OdpowiedzUsuń