Etykiety

piątek, 26 kwietnia 2013

Powrót.

Cześć. A więc już za parę dni weekend majowy . A dlaczego się tak cieszę ? Ponieważ będę urodziny Oli no i oczywiście wolność od szkoły. Ah dzisiaj razem z Martyną wręczyłyśmy Oli prezent. A była to wielka antyrama z naszymi zdjęciami. Mam nadzieję że jej się podobała , bo starałyśmy się razem z Martyną xD.
A no i zakup tej antyramy nie był łatwy , ponieważ pierwsza antyrama była jakaś uszkodzona no i pękła na pół i musiałyśmy dokupić nową . No i ja później od fotografa aż do Tomax'a musiałam ją nieść moje ręce były później jak z waty cukrowej  . Odradzam każdemu taki styl kupna tego przedmiotu są później skutki :3.
A tak wgl to przepraszam że zaniedbałam bloga , ale nie miałam czasu aby coś tu dodać , a dzisiaj tak postanowiłam że coś napiszę a co mi tam . A więc macie : ) 


Czy te oczy mogą kłamać ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz