Etykiety

poniedziałek, 3 lutego 2014

Koniec ferii.

  No super... i już po feriach D:. Dwa tygodnie spędzone w domu przed kompem, jak fajnie..(ale 526 level jest ;w; ). Dopiero w ostatnim tygodniu udało mi się raz ściągnąć koleżankę na noc a potem pójść z kolegą na konwent. O tak *^* Kitsucon zostanie w mojej pamięci chyba na zawsze XD.
Cóż, kto by nie chciał pamiętać godzinnego "wykładu" o...czymś czego lepiej nie mówić publicznie, nie tu w każdym razie >////<, "poszukiwań męskości Hamfreja", niezapowiedzianego "cosplay'u" z "Free!" (5 chłopaków "pływających" w samych bokserkach po scenie, taa "DD ) no i paru tam jeszcze innych rzeczy ♥
Kolejny Kitsucon za pół roku, tym razem na 2 dni-aww *.*
Tak, nie mam co robić w domu to od czwartku zapisałam się do klubu, lolz ; ;
~~
  Jutro kartkówka z niemca i sprawdzian z histy-tak, jasne, już bo coś umiem :3 Wszyscy wierzymy w cuda i wróżki =-=.
 A teraz jak na Otaku przystało pożegnam was tak, że nic nie zrozumiecie, Dewa Matta minna~~ </3
(Ugh chciałam się pochwalić moimi "rysunkami" zrobionymi w ferie ale się wczytać nie chcą :(  )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz