Etykiety

wtorek, 26 listopada 2013

Zamarzam :/

Hej. A więc mamy dzisiaj wtorek jeju jak szybko minęło. No nic dzień jak dzień tylko coraz zimniej jest :((. Zdecydowanie wole jak jest słoneczko i można chodzić w krótkich spodenkach, bo teraz wyglądam jak bałwan w tej kurtce zimowej, ale wole wyglądać jak ten bałwan niż później leżeć w łóżku i chorować.Jakoś lubię chodzić do szkoły, bo przynajmniej się tam nie nudzę xdd.  No to był dzisiaj sprawdzian z historii napisałam to samo co ma pan w karcie odpowiedzi przypadek  xD ? Nie sondze xD.  I dostałam 5 z polskiego. Dzisiaj też byłam z Pauliną się przejść. Porobiłyśmy sobie parę zdjęć, ale ja na każdym wyszłam jak idiota ://. 
Mam fazę na odliczanie dni :D Pozostało :
- 18 dni do  sesji z dziewczynami, może w końcu profilówkę zmienię :D
- 26 dni do moich urodzin .. jak ja ich nie chcę :(((((((((((
- 28 dni do świąt ! <3

Work work : http://www.youtube.com/watch?v=pt8VYOfr8To

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz