Etykiety

poniedziałek, 25 marca 2013

I po koncercie :D .

A więc cześć .
Dzisiaj dzień beautiful < 3. Hm dlaczego dlatego że był koncert Biebera , ale powiem wszystko od początku. No to gdzieś tak ok 15 pojechałam do Oli gdzie zrobiłyśmy sobie bluzki i popisałyśmy po rękach . No to w drogę . Oczywiście nie obyło się bez korków. Ten korek był tak masakryczny że myślałam że zwariuję . Eh ale co tam potem ściskanie się przy wejściu i krzyki takie jak '' Ruszajcie tyłki '' . No i też jak się dowiedziałam dużo wcześniej dzieci pobiły policjanta bo coś tam nie chciał zrobić . Lol . Dobra po wejściu weszliśmy na nasz sektor. Występowała wtedy Honey . Miała chyba krótkie spodenki i cudowne buty *_*. 
Strasznie mało osób piszczało . Ale gdy poprosiła o piski dla Justina myślałam że moje uszy wyparują , a moje gardło się spali . Ok. pół godziny wszyscy fani czekali na Justina . Spóźnił się o 15 minut X D . Odliczania nadszedł czas '' 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 i <aaaaaaaaaaaaaaaaaaa> '' Wszystkie fani piszczały , Bieber wyfrunął na scenę  w swoich nieziemskich skrzydłach. Stanął na nogach i zaczął śpiewać . Oczywiście wszyscy razem z nim . Śpiewał bardzo dużo piosenek , ale tylko parę wypadło mu na prawdę super. Gdy zaczęła lecieć piosenka '' Never say never '' każdy id razu zaczął skakać , śpiewać i różne inne rzeczy . Najbardziej podobało mi się wykonanie przez wszystkich piosenki '' As long as you love me '' < Justin bez koszulki oszalałam wtedy na maxa >. '' Boyfriend '' < Justin z gołą klatą bez żadnej kurtki w samych niebieskich spodniach *_* I te mini petardy > No i oczywiście piosenka '' Baby '' której nie mogło zabraknąć . < wszyscy oszaleli wtedy zaczęły się wtedy prawdziwe piski i szaleństwo  > . Fani zrobili cudowną niespodziankę Justinowi jaką były białe i czerwone serca unoszone nad głowami Beliebers . < cudowny widok > .  Wspomnę jeszcze o tym , że w czasie czekania na Justina pojawił się prawdopodobnie Maciek Musiał lub chłopak podobny do biebera  . Wszystkie dziewczyny zaczęły za nim biec < jedna to nawet glebę na schodach zaliczyła >, a biedak musiał uciekać :c.  Było jeszcze coś takiego jak minutowe filmy np '' justin wskakuje pod scenę i nagle jest w wodzie < oczywiscie to nieźle skonstruowali > . Albo ucieczka biebsa przed wojskiem czy czymś tam xd.
Mniejsza o to . Fani na trybunach i pod sceną są najlepsi . ! . Lepszych nie ma . Beliebers rządzą i niech tak zostanie . < 3. A i te okrzyki '' Justin '' , '' Justin- Bieber '' '' Dziekujemy dziekujemy '' . Aww jestem w niebie i chyba nie tylko ja . kochmkochamkochamkocham . : * Na razie tyle zdjęć . Kiedyś dodam więcej a może i nawet filmiki  : ) Po koncercie Justin napisał : CRAZY SHOW!! Thank u POLAND!






















<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz