Etykiety

piątek, 1 marca 2013

Justin Happy Birthday ! < 3

Witajcie :D
A więc 1 marca nowy miesiąc . Ten dzień na ogół jest zwykłym dniem , ale nie dla Beliebersów .Czyli dla mnie i dla Oli . Otóż dzisiaj swoje 19-naste urodziny obchodzi nasz idol Justin Bieber. Ale o nim dopiero później . W szkole szybko czas minął . Znaczy przez pierwsze 6 lekcji on bardzo wolno leciał , ale na muzyce minął szybko i pojechałam sobie do domu . Była ta niby '' poprawa '' sprawdzianu z plastyki . Haha napisałam więcej niż pierwszym razem więc może 2 będę miała . A z Niemieckiego ze sprawdzianu liczę na 3-4 :D. W następnym tygodniu prawie codziennie będzie jakiś sprawdzian . Zamęczę się tą nauką . Ale jak znam życie będę się uczyć dzień przed sprawdzianem , jak to zwykle ja . Bolą mnie plecy , przez wf na którym była gimnastyka a ja gimnastyki nie lubię . Zresztą mało osób ją lubi .  Zakochałam się w jednej piosence. Nie tym razem nie w piosence Justina, ale One Direction . Haha a tytuł to : '' One Way Or Another '' . Kocham ją kocham ♥ .
   
A teraz przechodzę do Biebera więc jeśli go nie lubisz to nie czytaj xD .
  A więc złożyłam mu życzenia : ) Dodałam o nim aż 3 besty i takie tam . Nawet w zeszycie od religii napisałam jakies mazgroły o nim : D . 
Nie mogę doczekać się koncertu , bo po pierwsze Justin przywozi swoją scenę podobną do statku kosmicznego czy czegoś takiego , po drugie będzie latał na wielkich skrzydłach nad fanami , a po trzecie co najważniejsze zdejmie koszulkę . Haha Ola się podnieci xD. Zagłuszy mnie pewnie swoimi piskami , no ale ja ją zagłuszę więc będziemy kwita. Jeszcze muszę nagrać ten koncert dla innych . Wydaje mi sie że to nagranie wyjdzie skaczące . Tylko 23 dni nie tak dużo . Dzisiaj dałam Oli książkę o Bieberze . Jest naprawdę świetna . Jak się człowiek wczyta to wydaje się że sam Biebs do ciebie mówi . Jest o wiele lepsza od filmu i bardzo dużo się od niego różni . Na dzień dziecka chcę jego akustyczną płytę. Ciekawe czy ktoś z rodziny będzie taki miły i mi ją kupi . :). Razem z Olą i innymi fankami jaramy się kaloryferkiem Boeberka ( chłopaku ćwicz ! xd )  . Hahaha już po woli zaczynam pisać głupoty xD. 
   KONIEC O BIEBSIE .

Cały dzień jest nudny . Pani od matmy zabrała ćwiczenia i jeszcze nie oddała pewnie odda za miesiąc ale co tam . Nono zbliża się dzień kobiet ciekawe co chłopaki z klasy nam dadzą . Może nic ale nie wiem xd. Nie no tacy źli to chyba nie są . Mój tatulek na pewno kupi coś mojej mamie :D . Omom ciekawe co o.o . Ale ja jestem ciekawa boże. x.x . Klaudii zepsuła się klawiatura więc chyba nie będzie dodawać żadnych postów. No ale jeszcze jestem ja więc pomęczę was jeszcze moim pisaniem . Dzisiaj pobiłam mój nowy rekord w grze pou w skakaniu xD . Aż 196 pięterek , ale jestem dobra .. xD nie no żartuję jestem w tym kiepska . 
Kurcze ciekawe kiedy mi się telewizor naprawi -.- . Dobra ten post miał być długi ale nie mam pojęcia co pisać ;| Więc kończę pa < 3..





animacje dla oli :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz