Etykiety

piątek, 1 marca 2013

Omg mvhahha xD

   Yo, yo, yo! Klawiatura wróciła do żywych!! Umm mega wielki zaciesz, biiiicz. xD Ogólnie nudy, skończył się tydzień. Dostałam 5 z polaka 10/10 p. !
Jutro jadę po nowe trampki, na koturnie <3 Miałam jechać razem z Moniką ale ona nie może ;/.
Przy okazji wezmę od kolegi moje mangi i dam mu inne xD
Wychowawczyni zauważyła smiley'a kurde kolejny nauczyciel, któremu to nie pasuje >.<
Bosz jedyna szkołą, w której wszystkiego zabraniają, niczego nie ma i nikomu nic nie pasi...
W sumie byłabym szczęśliwa gdyby któryś z nich to przeczytał.
 Teraz gadam sobie na skajpaju z Karinkałkę :D kompletna zamuła u niej i wnerwia jak dawniej, love it.
 Dodałam dzisiaj ostatnia, piątą część opowiadanka. Myślę, że nie jest aż tak tragicznie ^ ^".
 Okej dodałam posta. Nie będę Sandrze dawać jeszcze kolejnej roboty. :D.
 Przegrałam zakład z Kasią, trudno. Jutro dwóch znajomych ma urki, oboje chłopcy xD.
Dzisiaj poza Biebsem miała je także Angelika. W tamtym roku z Kubą zrobiliśmy jej mega super pro wielką siarę w autobusie xD Dziś byłam sama więc poszłam do niej tylko po cuksa, sto lat sto lat i dowidzonka.
 Spadam, muszę się na jutro jako tako wyspać jak mam o 8:30 wstać, anime ^ ^"" A potem sie jeszcze na 12 naszykować na autobus :P.
                                    BUCIKI, CZKAJCIE NA MNIE!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz