Etykiety

niedziela, 10 marca 2013

Tiny'owanie ;3

   No to ten nie rozpisuję się jakoś szczególnie.
Dzień spoko, dostałam słodkiego Deidare na fanpage'u *q*. Tak na dobry początek dnia. OCzywiście nastrój miałam dzisiaj zboczony nawet rysunek machnęłam. Wybrani zobaczyli xD. Tu nie dam, bo jeszcze jakby nauczyciel jakiś tu zawędrował to byłoby źle :c.
Okej wszystko było dobrze do czasu gdy Krzysiek nie napisał do mnie jak u niego Była Kaśka<nie Mucha, ta której nie chcę znać, pisałam już o tym .-. > no i mu zaczęło odbijać. Chyba jeszcze było słońce na widnokręgu jak na tiny poszliśmy :P Okej im odbijało, w ogóle nie czytali co piszę to zaprosiłam parę osób do rozmowy... Hyh po pewnym czasie mega wnerw już na nich, poleciały ode mnie i paru innych osób hejty, ale za jakiś czas on ją odprowadził i było okej :3. Do teraz siedzieliśmy, ale no ja poszłam się kąpać to on sobie poszedł T^T. A i odkryłam, a raczej upewniłam się w moich starych dochodzeniach na temat mojego kuzyna-Adriana hihi. Nie będę tu pisać o co cho, ale nie powiem nie spodziewałam się : )
 Dobra Muszę się uczesać i w ogóle iść już spać, takie tam już zapychanie bloga, bo Sandra nie może/nie chce ;/ Dam wam kilka screenów jak im odbijało i jak Dołączył/a Do nas Przemek, fejsowo Tiff O. =D
 Jutro śmigam do Kuby ;3 Looknąć przemeblowanko i przy okazji zabrać Liberty*Liberty TvT stęskniłam się za moją mangusią, jeszcze od Kisiela pozabierać resztę, dać mu #6 Alicji w Krainie  Serc oraz #2 i #3 tom Vampire princess Miyu, odebrać i z powrotem wszystkie są u mnie <33

Wstydzę się za nich O.o
Za Krzyśka przynajmniej ;o;
Gdzie są ich rodzice?
Skąd oni wytrzasnęli dilera?!

Hah! Tiff zaciesza, a i to jest dowód na to, że Agata nie potrafi robić screenów :3

5 komentarzy: