Etykiety

poniedziałek, 4 marca 2013

Nie ogar tego xD

  Hmm dzionek fajny :D. Co tam, że od rana czegoś zapominałam, coś mnie wnerwiało itp.
Najlepsza była wychowawcza. Pani kazała dziewczynom wyjść na korytarz, bo z chłopakami omawiałą co mają zrobić na Dzień Kobiet. Oczywiście zaczęło odbijać komu? Sylwii i Kaśce xD. Ja tam siedziałam na parapecie, gadałam z dziewczynami i robiłam fotki *-*. Dobra post krótki tylko jeszcze jedna malutka uwaga do mojej współtwórczyni... <333

    SANDRA OPIERDZIELASZ MNIE, ŻE ŻADNYCH POSTÓW NIE DAJĘ, A TY PO 2 DZIENNIE, A TERAZ SAMA NIC NIE DODAJESZ OD PARU DNI!!!!!!!
Mi się podoba, Kasia nie bulwersuj się o to ^.^

Mam wrażenie, że albo Sylwia coś wzięła albo Kasia ją
nadepnęła...



Densu Densu, Tany Tany <3
Smacznego Sylwia, a Kasia knuje jakiś niecny plan ;o;
Sylwia, ty masz chłopaka, Kasia nie odbijaj Sylwii Michałkowi D:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz