Etykiety

poniedziałek, 19 listopada 2012

Call me maybe : *.

Siemka : *.
A więc dzisiaj b. dobrze  : D.
Dostałam piąteczkę i czwóreczkę z kartkówek z jęz. niemieckiego i angielskiego ... aawww *.* , nie spodziewałam się  X D.
Dzisiaj z Klaudią i innymi porobiłam parę zdjęć, które wam pokażę. 
Dzisiaj było tylko 5 lekcji . Dobrze by było gdyby przez cały tydzień tak było ^^ . Marzenia gimnazjalistów x D .
Jutro wraca nasza kochana pani od biologii i geografii, jak ja się ciesze i chyba nie tylko ja ... ale szkoda, że pan Gabryś już nie będzie nas uczył u niego to były najlepsze lekcje < 3.
No ale trudnoo : (.
Jutro wywiadówka ... o nie : ( ! A w czwartek sprawdzian z chemii chociaż dobrze, że po zebraniu : ). Jutro sprawdzian z lektury pt. ,, Zemsta '', o którym dosłownie zapomniałam ... ; /
Oj jakoś przeżyję . 
Dobra kończę muszę się na ten sprawdzian się nauczyć . 





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz