Etykiety

piątek, 23 listopada 2012

Coraz bliżej święta :D.

Hej . : D
A więc cały dzień zleciał tak szybko, że nie wiem jak to opisać . A więc dostałam czwórkę ze sprawdzianu z Geografii : D . Jetem z siebie dumna na maksa . xd 
Było losowanie na Mikołajki wylosowałam moją kochaną Klaudie, a mnie wylosowała Julitka . : D A jeszcze Julitke wylosowała Klaudia i wyszedł taki trójkącik xd
Muszę w środę z Klaudią pojechać na miasto żeby sobie prezent wybrała , bo jak jej kupie coś co jej się nie spodoba to będę miała problem ;/. A i jeszcze Julicie kupię śliczną bransoletkę . Mam przynajmniej nadzieję, że ją kupię ale dobra tam . 
A więc już piątek piąteczek piątunio xd

I znowu będzie weekend i zleci ... :( 


Za miesiąc świętaa xD 
Zacznie się świąteczna reklama Coca Coli < 3
I Prezenty i Kevin xd
W sobotę pierwsza część Kevina, ale człowiek zajmujący się puszczaniem filmów nie wie chyba, że Kevin przed świętami to nie to samo : (
Grrr mam nadzieje, że chociaż inną część puszczą w święta : )

Dobra kończe pa : *







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz