Etykiety

poniedziałek, 26 listopada 2012

Happy Day ... : D.

Joooł X D
A więc w końcu postanowiłam coś wstawić . A więc dzień jak dzień było naprawdę super :D . 
W środę problem bo wszyscy jadą do Warszawy i nie będzie mnie miał kto odebrać z Angielskiego : ( Oj poprosi się wuja : D
Dzisiaj był sprawdzian z lektury , myślę że na 3 napisałam . : )
Klaudia była dzisiaj u fryzjera ... oh nie mogę się doczekać jak zobaczę ją w nowej fryzurze X D . 
Mam  nadzieję , że się jej nie wystraszę . : D
Wstawiłam tego posta z powodu Klaudii , aby nie zarobić w łeb xd . Moje usprawiedliwienie za niedodawanie postów jest takie : miałam problemy zdrowotne HAHAHAH kogo ja oszukuję po prostu nie chciało mi się pisać . 
UWAGA : nie dodam żadnego zdjęcia, bo nie mam jakiego ... dodam jutro : )

BAJOOO :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz