Etykiety

piątek, 16 listopada 2012

Eat chocolate < 3

Siema ... To jak już wcześniej wspominałam razem z Klaudią będziemy tu pisać o naszym życiu X D .
A więc dzień jak dzień ... zawaliłam kartkówkę  z Fizyki -.-
Jak to normalne dziewczyny mamy kogoś na oku ... ja takiego jednegoo *.* alee ciii on o tym nie wie : D a Klaudia w kim ? nie mam pojęcia : ( Ale prawdopodobnie ta osoba będzie to czytała więc pozdrawiam : *
Dowiedziałam sie dzisiaj że moja koleżanka zakochała sie w takim jednym chłopaku na literkę ,, M ,, . ^.*Szczęściaaa  : D
Po szkole Sylwia ( moja i Klaudii przyjaciółka ) do mnie przyszła . Zrobiła mi booską sesje jedno zdjęcie mam nadzieje że wstawię ... reszta zdjęć to prywatna sprawaa ... X D
Jeśli chodzi o tego chłopaka to jest słodki . Ale się wkurzyłam na jego kolegę , gdyż powiedział mu rzeczy nie z tej planety o.o
Tylko się teraz modlę żeby go nie spotkać . Ale cóż jak to mówią ,, życie ,, . 


Aiiić we wtorek wywiadówka więc mogę się pożegnać ze znajomymi na dwa tygodnie : (
Dobra dobra bo się już trochę rozpisałam ... Pozdrawiam Sylwię : *

Z sylwiąąą : * :


Muaa jaaa X D : 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz