Etykiety

sobota, 17 listopada 2012

Never say Never : *.

Cześć : *
A więc u mnie nic ciekawego się nie dzieje, ale mam nadzieję, że się zadzieje X D
Przeglądam sobie zdjęcia a tam Kasia ( moja koleżanka ) . Oczywiście dodam to zdjęcie . Zabije mnie za to, ale ja lubię jak się na mnie wkurza . Hahaha xD . 
Mam już 6 dni porządek w pokoju o.o .  To jest chyba mój nowy rekord ^^ . Miałam się dzisiaj spotkać z Sylwią , jestem ciekawa czy to spotkanie wypali : D . Mam nadzieję, że tak ale  nie zapeszam . No muszę się wziąć za naukę, bo rodzice obiecali mi jeśli zdam z czerwonym paskiem zabiorą mnie na koncert Justina Bieberaa , a to jest moje marzenie x D .
Beliebersi rządzą < 3 :*.

U Klaudii chyba dobrze ... cena lalki, którą chce kupić wynosi ok 1000 zł o.o . Oczywiście z ubraniami i peruką  :D.
Ona pewnie doda swojego posta to wam wszystko o sobie opowie  : *.

Dobra ja już kończę . Do zobaczenia < 3

Kasiaa : 








Znalazłam jeszcze takie z Monisią xd : 








I z Julitką : 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz