Etykiety

czwartek, 22 listopada 2012

Jak gdyby nigdy nic... ^^

  Yo! Sorki, że nie napisałam nic wczoraj. Usprawiedliwić się nie mam czym, no chyba, że pasuje wam to, że mi się nie chciało-oglądałam anime. Ale ogólnie każdy dzień w miarę spoko. Mam zwolnienie z w-f do końca roku. 30 ślubowanie, muszę zapamiętać kolejność ról, które mówię :D. Pisałam dziś sprawdzian z angielskiego, bo w terminie mnie nie było. Napisałam go w niecałe 15 minut! xD. Ale cóż inaczej bym musiała iść na pieszo-nie dzięki! W sumie myślę, że na jakąś trójkę napisałam. Mam jeszcze czas na poprawę, więc nie jest źle. Przynajmniej będę wiedzieć z czego dokładniej się uczyć.
  Zdjęć żadnych nie mam, przepraszam... T^T Ale wstawię jakiś obrazek!


Jakiś czas temu polubiłam wilki. Więc macie tu o to takie dwa słodziaki! v

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz