Etykiety

niedziela, 18 listopada 2012

Senność :).

     Cześć! Dziś żadnego zdjęcia nie wstawię. Powód? Spałam jakieś 5 godzin i nie mam siły żeby cokolwiek robić. Ogólnie z Kasią było bardo bardzo fajnie. Nagrywałyśmy "film", wchłaniałyśmy chipsy, paluszki i ciastka; dużo tańczyłyśmy, a raczej wygłupiałyśmy się oraz farbowałyśmy sobie włosy, ale tylko końcówki i pasemka na czerwono :D. Położyłyśmy się o jakiejś 1:20, ale gadałyśmy do 3:30. Aaach szkoda, że musiałyśmy wstawać o 9 , bo o 12:30 miała autobus powrotny. Dzisiejszy dzień, a raczej te 3 godziny zanim mnie opuściła zleciały bardzo szybko. Nie mogę się doczekać kolejnego spotkania, które, jak mi się zdaje, nastąpi szybko, bo zostawiła u mnie torebkę z takim fajnym czymś do robienia pasemek, nakładania brokatu na włosy itp.
  Na dziś to chyba wszystko z mojej strony. Muszę się naszykować do szkoły i się jakoś wyspać ♥.

Papatki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz