Etykiety

niedziela, 10 lutego 2013

!00 post :).

  Sandra poprosiła mnie żebym wreszcie dodała jakiegoś posta i dostałam zaszczyt opublikowania setnego posta. Cieszę się. Nie chciałam żeby były to tylko słowa więc zrobiłam sobie chwilkę temu zdjęcie ^ ^.
>>Hejterzy pora na was!<<

 A więc dyskoteka była świetna! Nadal bolą mnie mięśnie. Może dlatego, że Julita dała mi i Kasi jakieś podejrzane Halsy (tak to się pisze?? ;( )... To potem zachowywałyśmy się jak naćpane, jak ujęła to Sylwia.
                                                  Sandra nie fochełam się na ciebie ^ ^.
 Od wczoraj pisze z Kacprem xD. Znajomość z Aska- so good. Hm fajny i słodki jest <boże, obyś tego nie czytał, bo znowu będziesz chciał mnie zabić!> *^*.
Planujemy napad ze świeczką na firmy od internetu. A no i jest moim białym murzunem, eksponatem, który będzie z jego zgodą moją poduszką jak znajdę sposób <3.
  Jutro basen! Wreszcie! Wyszalejemy się. Stwierdziłam, że jednak zamoczę już tą głowę, bo nie po to jadę na basen. Po prostu będę bardziej na kolczyka uważać :D. Monika przepraszam, ale nie potrafię tak siedzieć bezczynnie na basenie.
  We wtorek wieczorem mam zamiar znów farbnąć się na czerwono, hiehie. Tym razem dam wam zdjęcie xD. Na wakacje będę mieć albo brzoskwioniowo-różowe, tęczowe, granatowe lub czarne z kolorowymi końcówkami. Pojutrze albo popojutrze przychodzą mi moje emo rękawiczki. W czwartek urodziny Monni, mam nadzieję, że mama da mi kasę na prezent, bo żebym poszła już się zgodziła. : )
  Okej macie fot i mykam :*
Taka sobie ja.
W luźnej bluzce, bokserce i czapce. xD
Jak zawsze fee ; ]

2 komentarze: