Etykiety

niedziela, 3 lutego 2013

Krosty ... no me gusta .

Hej .
A więc dzień całkiem milutki nie powiem . Obeszłam się cały dzień bez komputera . Weszłam w internet dopiero teraz gdy piszę tego posta . Więc przyznam iż można żyć bez internetu . Wyskoczyły mi na czole krosty . Wyglądam jak pryszczata małpa >.< . A nawet i jeszcze gorzej . Zrobiłam sobie dzisiaj zdjęcie z przedziałkiem po środku i trochę mokrymi włosami . Oficjalnie wolę się w grzywce na bok , bo bez niej wyglądam jak idiotka .Dodam to jedno  zdjecie ale z grzywką bo Klaudia chciała a nie chce żeby sie fochała 
Z decydowanie lepiej jest mi z grzywką : ) .
Dzisiaj mierzyłam ile mi włosy w ciągu pół roku urosły . 30 cm . Oł jeaa < 33333 .


Pamiętam mojego pieska Korka ( sznaucerek miniaturka ) [*]
 . Ah słodziutki był *.* . Tęsknie za nim chce takiego samego pieska noo : ( < 333 .


Na tym zdjęciu mam ok 11 lat więc wiecie wyglądałam jak elf x.x . 

Koniec postu bajoo . :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz