Etykiety

czwartek, 21 lutego 2013

Rysowanko.

     Siems. Naszło mnie ostatnio na rysowanie ^ ^. Oczywiście jestem w tym słaba no i nie mam gumki ^ ^"""  i wszystkie prace były na szybko, no ale mówi się trudno.
 Dzień całkiem całkiem, cały czas byłąm zmęczona, ale po południu przyszedł Kuba i konsumowaliśmy ciasto xD.
  Ostatnio zaczęłam się zastanawiać do jakiej szkoły ponadgimnazjalnej pójdę ;-;. Ciężki wybór zwłaszcza, że za dobra w niczym nie jestem T^T. Chyba będzie to humanistyka; polski, historia i WOS. Jeszcze pozostaje coś z projektowaniem, ale do tego musiałabym się nieźle w rysunku podszkolić takim ogólnym i przestać pstrykać palcami XD.
  Ostatnie dnie spędzam na graniu w osu. Udało mi się zainstalować UTAU, po 3 dniach-no ale mam też wersję angielską i głos Kasane Teto, szkoda, że mi nie działa coś T^T.
 Na drugiego bloga muszę już koniecznie dodać jutro 4 cz. opowiadania, dzisiaj zrobiłam tylko rysunek-masakryczny dla Niny...
  Okej obraz mi się już rozmazuje, dzisiaj wcześniej spać idę, buźki :*.
Heh pokolorowany szkic mundurku szkolnego. Specjalnie dla Kuby, by
udowodnić, że też mi to nie wychodzi ^.^
Jakiś taki niedawno machnięty xD.
Ważne, że słaby ;/


A to jest niestety rozmazana głowa rysunku dla Yumiko< Niny>.
Resztę popsułam więc wam dawać nie będę xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz