Etykiety

środa, 6 lutego 2013

Jaramy < 3 .

Hejka < 3.
A więc jak Klaudia już mówiła wspólnie się jaramy :D . Tak oczywiście ja koncertem Biebera mam już bilet . Jest on wielkości kartki a4 . Eh myślałam że on bedzie mały . Jestem w sektorze d najlepsze widoki na scenę. Nie mogę się doczekać. No ale fanki już tak mają . 
Dzisiaj w szkole było zebranie . Tak się bałam tak się bałam , a okazało się , że jestem drugą najlepszą osobą w klasie :D. Oł dżidżas tak się cieszę . U nas w klasie tylko dwie osoby mają średnią powyżej 4.O masakra jakaś tylko ja i Paulina mamy największą ona 4.9(coś) , a ja 4.40 no ale muszę na koniec roku mieć czerwony pasek . Nie odpuszczę sobie :D . Dobra ten post jest NUDNY -.- wiem o tym , ale nie mam o czym pisać . ; / 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz