Etykiety

środa, 20 lutego 2013

Z Julitką :D.

Cześć .
A więc dzisiaj dzień całkiem w porządku . Wstałam o 10:35 i zaczęłam ogarniać w pokoju . Po 13 przyszła do mnie Julita . Oczywiście wyszłam po nią aż do sklepu . Kupiłyśmy różne rzeczy i poszłyśmy do domu . 
Pogadałyśmy sobie trochę i pograłyśmy w ,, ogień i woda ,, . Potem wyszłyśmy na dwór porobiłyśmy trochę zdjęć itp . Pod wieczór przyjechała Agata . No i taki był mój dzień .. Coś nie rozpisuję się ostatnio ale co tam xD. 



                                                            Jest grzywka jest impreza xD




                                                       Zimno o jak mi zimno xD.

                                                 Haha Julita zapewne mnie zabije xD.
                                                        Słit xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz