Etykiety

czwartek, 7 lutego 2013

Już coraz bliżej . :)

Cześć .
Dzisiaj już jest czwartek : ) . Szybciutko mija ten tydzień oby wszystkie tak zleciały oprócz dwóch następnych , ponieważ są ferie , a nie chcę aby szybko zleciały. Oczywiście nadal mam zaciesz po zebraniu , ale omijając to jaram się jedną piosenką Justina Biebera - Nothing like us . : ) . Link do niej macie w moim i Klaudii '' Tops '' . Jest śliczna naprawdę jeśli ktoś jest bardzo rozczulający się potrafi wzruszyć taką osobę . No to jeszcze 44 dni do koncertu . Szczerze i prawdę mówiąc nie dotarło do mnie jeszcze to, że jadę na ten koncert , nie wierzę że ja tam będę z Olą , że zobaczymy Justina ( z daleka ) no ale zobaczymy . Pewnie dotrze to do mnie dopiero jeden dzień przed tym całym pięknym wydarzeniem . Będzie coś takiego '' Ola wierzysz jutro ten dzień '' . Ah jeszcze kupię fioletową bluzkę . No dzisiaj tak wam powiem Paulina moja kuzynka robiła sobie na moim małym palcu żelowego paznokcia . Mi się podoba , oczywiście mam go nadal i jutro prawdopodobnie wszystkie paznokcie takie będę miała . Oby wytrzymały do 25 marca no chyba , że w szkole jakiś nauczyciel da mi spowiedź . Przyzwyczaiłam się do takich paznokci są całkiem spoko, ale wgl nie nadają się na wf . Więc to jest jedyny problem . Klaudia ma dobrze bo na nim nie ćwiczy . Ah co do Klaudii to dzisiaj ją przypadkowo uderzyłam w kolczyka ... znam ten ból jaki przeżywała , ale na szczęście się na mnie nie fochnęła .Jeszcze nie mogłam znaleźć dzisiaj kątomierza i nie mam pracy domowej z matematyki . Ale z niemieckiego mam , a to wszystko dzięki jednej osobie jaką jest Kasia. Chyba pogodziłam się z Sylwią , ale nie jestem pewna xD . Ale stwierdzam ,że lepiej jest się z nią kolegować , jest jakoś tak fajniej . Ale to moje zdanie na ten temat . Okazało się że jestem chrzestną Kitsune_Tomoe ( Pou ) Klaudii. On jest taki słodki jak malinek normalnie < 3. Klaudia ostatnio kupiła mu włosy ( kucyki ) , ale wygląda to tak jakby to były uszy . I to dodaje cały urok . Ola znalazła fajny układ do piosenki '' Love Me Like You Do'' Kliknij a przeniesie cie do tego filmiku . Chciała żebym się tego nauczyła i byśmy tańczyły to na SKS-ach , ale stwierdziłam że nie mogę się w tym połapać i ona się tego nauczy a potem nauczy mnie i inne osoby .Nawet nie wiem jeszcze czy będę chodziła na SKS-y bo nie chce mi się za bardzo czekać godziny w szkole . No ale chyba będę chodziła , ze względu na ten układ jeżeli będziemy się go uczyć .
Później wysłała mi link do układu do tej samej piosenki , ale w wykonaniu chłopców . Wgl nie do mnie po nie umiem poppingu ( czy jakoś tak to się pisze ) . Ja sama nie umiem tańczyć , więc podziwiam osoby , które na parkiecie się czują jak ryba w wodzie . Scena nie jest dla mnie i nigdy nie będzie . ( chyba nie jestem pewna . ) Obiecałam mojej mamie, że będę mieć czerwony pasek na koniec roku ciekawe czy dotrzymam słowa , miejmy nadzieję , że tak bo nie chcę jej zawieść . A zawodziłam ją już często i nie chcę tego powtarzać . Wczoraj do godziny 22 robiłam rysunek na projekt z Niemieckiego . Szczerze nie wiem czy on jakoś ładnie wyszedł , ponieważ nie mam daru artystycznego . Może i umiem rysować , ale jeśli chodzi o malowanie to leżę i to na płasko . Jak maluję to zaczynam wyjeżdżać za linie i takie tam . Jednym słowem jedna wielka masakra . Ale domki na tym projekcie narysowałam ładniejsze od mojej mamy moje są prościutkie , a mojej mamy jakieś taki powykrzywiane. Jeśli chodzi o temat ferii . Hmm .. nie wiem za bardzo co będę w nie robiła . Pewnie się nudziła , albo gdzieś będę wychodzić . Całe dwa tygodnie bez szkoły bez fizyki . O tak . Najlepsze uczucie gimnazjalisty '' brak fizyki '' , to uczucie me gusta . Kocham przetłumaczony tekst piosenki Biebsa do Seleny a szczególnie jedną zwrotkę : 
Dałem Ci wszystko, kochanie, wszystko co mogłem 
Dziewczyno, dlaczego mnie odtrąciłaś? 
Zatracony w zakłopotaniu, jakby to była iluzja 
Wiesz, starałem się sprawiać Ci przyjemność
Ale to już przeszłość, nie ma już nas. 
Przypuszczam, że tak miało być 
Powiedz mi, czy było warto? Byliśmy tacy idealni 
Ale kochanie, chce byś zobaczyła, że 

Kocham kocham kocham too < 3 . Dobrze rozpisałam się dzisiaj troszeczkę , ale już kończę . Papa : *


Hahaha moja krzywizna o.o.


1 komentarz:

  1. Owszem rozpisałaś się, i dobrze ;3.
    Taa BRAK FIZY i ♥ it!
    TYlkoc zemu ja komentuje post na swoim blogu?? xDD
    OK dzieki za wzmianke o Tomoe-kun <3

    OdpowiedzUsuń