Etykiety

niedziela, 10 lutego 2013

1OO post cz. II .

A więc znowu hejka . < 3.
Dzisiaj święto bloga <3. Nie nie ma urodzin, ale jest już 100 postów jak już Klaudia wspominała : ) . Ah jak już zleciało . W ciągu tych stu postów dużo się pisało o : anime , Justinie Bieberze , wycieczkach , koncertach , życiu prywatnych , przyjaciołach , kłótniach , szczęśliwych dniach , wspomnieniach itp . Jestem szczęśliwa , że razem z Klaudią nie zaniedbałyśmy bloga . Myślałam na początku jego założenia że po dwóch dniach on nam się znudzi , ale tak nie było polubiłyśmy go i wgl . 
 Ah Klaudia Klaudia tak się cieszę że nie masz na mnie focha :D . Kamień z serca mi spadł . Mówię ci *_* . 
Obiecałam Klaudi że dodam jakieś moje ' sweet focie ' Więc proszę : 


                                                  



                                                     
                                                    Sandraaa chińszczyznaaa X DD


zastanawiam jak sie czesach z grzywką na bok czy na prosto chyba na bok X D
                                               

                                                  najgorsze zdjecie na swiecie -.- !

1 komentarz:

  1. Omg!! Na 3 zdjęciu jakaś ty kawaii!!!
    A 1 zajebiste hehe, nie mogłam się powstrzymać by nie skomentować xDD

    OdpowiedzUsuń