Etykiety

sobota, 2 lutego 2013

Beliebers forever < 3.

Witajcie . 
U mnie bardzo dobrze tyle ,że ten kaszel który męczy mnie już od dłuższego tygodnia i nie chce minąć . No cóż i tak idę w poniedziałek do szkoły . 
Na bestach jest po prostu III wojna światowa : Beliebers vs. Directioner . Jestem Belieberką , ale nie gardze Directionerkami . Więc to jak dla mnie to trochę głupie wyzywanie się nawzajem , ponieważ nasi idole się przyjaźnią ... to dlaczego my nie możemy tak ? 
Zamieszanie zrobił koncert Justina Biebera , który ma się odbyć 25 marca 2013 roku w Łodzi w Atlas Arenie. Jestem szczęśliwa, że Bieber wystąpi wreszcie w Polsce . Moje marzenie się spełni . Mam zamiar na ten koncert pojechać razem z Olą Maciaszek . Tak ona też jest jego fanką . Tylko jest mały problem , na bilet mam tylko rodzice muszą wyrazić zgodę . Eh posprzątałam dzisiaj cały dom , będę grzeczna , zrobię to co będą mi kazali , ponieważ muszą się zgodzić . Jeżeli się zgodzą to wraz z Olą bierzemy bilety za 375 zł . Miejsca za tą cenę są zaraz przy scenie . My będziemy w Golden Circle , bo Diamond Circle z ceną przesadziło . : |

bieber_bilety
Justin Bieber
chce poczuć ten klimat *__*


Wkurza mnie tez jedno dlaczego zeby spotkac się z Biebsem zrobić sobie z nim zdjęcie trzeba zapłacić 1500 zł ? o.o Takie rzeczy powinny być za darmo , aby uszczęśliwić fanów . Mam nadzieję , że chociaż za autograf nie trzeba będzie płacić xD. Chcę jechać na ten koncert jest to moje największe marzenie . Niech moi rodzice to w końcu docenią : ( .Bilety są sprzedawane od dziś od godziny 23:OO . Jak mnie rodzice nie puszczą to się załamię . 

Omijając już Biebera mam dylemat związany z plastyką . Pewnie mi pani wystawiła 4 na półroczę , która mi psuje średnią -.- . Grrr ....


KLAUDIA JESZCZE RAZ OBRAZISZ BIEBERA TO NIE WIEM CO CI ZROBIĘ -.-' .

A tak to ogólnie nudy są . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz