Etykiety

sobota, 2 lutego 2013

Zacieszam

  No dobra, nie chce mi się już z Sandrą kłócić czy coś, bezsensowne to i tak xD.
 Dobra w poniedziałek mam dla was niespodziankę xDD Bo znalazłam to co zgubiłam, no i jak mi kolega odpowie to kupuję sobie europejskie wydanie pierwszego albumu Satsukiego ;3. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham jego piosenki, za styl, przesłanie, rytm i za to, że jego anielski głos, jak powiadają nawet prasa i inni wielbiciele ;3. Mam tylko nadzieję, że więcej niż 500zł kosztować nie będzie, wiem, że we Francji póki co jest dostępny ;(. Tak bardzo chcę... Jakbyście chcieli próbkę, to wpiszcie sobie na YT Satsuki sympathy lub Romance, jedne z jego pierwszych solowych utworów <bo wcześniej był wokalistą w grupie RENTRER EN SOI>, no chyba, że chcecie po kawałku części piosenek to Luminous, serio, bardzo polecam ^ ^.
 A i dodałam pierwszą część opowiadania na nowego bloga<
http://daisukianime-manga.blogspot.com/>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz