Etykiety

niedziela, 24 lutego 2013

Problemy z włosami .

Czołem.
Mam problemy z włosami . Ciągle mi się przetłuszczają chociaż codziennie je myję . Dwa razy już zmieniałam szampon , ale i tak rezultatów nie ma . A więc już koniec naszych cudownych 2-tygodniowych ferii . Już jutro szkoła . Ferie minęły całkiem okej . W  pierwszym tygodniu za dużo się nie działo . A w 2 tygodniu była u mnie Agata i nawet Kacper . Tylko że nawet nie wiedziałam , że on wgl był, bo cały czas przesiadywał u babci . Była też u mnie Julitka.  I opiszę właśnie cały dzień z nią spędzony. A więc tak miała przyjść o 13, ale jej mama zrobiła obiad więc postanowiłam w tym czasie trochę posprzątać w domu. O 13:45 po nią wyszłam , aż do sklepu. Weszliśmy później do niego kupiłyśmy : chrupki, ciasta, żelki , napój , no i parę zakupów dla mojej mamy . Gdy weszłyśmy do domu doczepiła się do Julity Nikola . Po chwili udało nam się ją wygonić z pokoju , ale i tak przez ok. 30 min siedziała u mnie na kolanach. Pograłyśmy sobie na kompie i puściłam jej filmik , który zrobiłam na walentynki . Później poszłyśmy się przejść . Oczywiście musiałyśmy ciągnąć Kolkę na sankach . Zrobiłyśmy sobie trochę zdjęć . Gdy zrobiłam parę zdjęć bez kurtki myślałam , że zamarznę na kość. Wróciłyśmy do mnie do domu . Przerobiłyśmy zdjęcia , pozjadałyśmy ciastka , no i Jula pojechała do domu .  W ten sam dzień przyjechała do mnie Agata , która przeżyła cudowną historię , a oto ona . Spytała się mnie w której szafce są ręczniki . Więc odpowiedziałam jej , że w tej od salonu . Oczywiście ona zrozumiała , że od Sypialki . Gdy poszłam do niej do łazienki , wzięłam ten '' ręcznik '' którym się wycierała. Po chwili zaczęłam się śmiać na maxa . Wyszłam z łazienki i powędrowałam do mojego pokoju gdzie przed komputerem siedziała Aga . Powiedziałam jej , że właśnie zrobiła najśmieszniejszą rzecz w tym tygodniu . Spytała się jaką i bez powodu zaczęła się śmiać . Ja się uspokoiłam i powiedziałam że wycierała się prześcieradłem . Po chwili znowu wybuchłam śmiechem , a razem ze mną moi rodzice , którzy byli w pokoju obok , ale doskonale wszystko słyszeli . Hahaha oj Agata jeśli to czytasz przepraszam ,ale musiałam się pochwalić tą historią z innymi , bo ona jest po prostu cudowna. Albo te noce z tobą . Następnym razem będę spała w salonie xD. Z tobą nie da się żyć normalnie . Co to by było gdybym miała starszą siostrę .Oj moi rodzice by nie wytrzymali psychicznie , bo teraz ja i Nikola jak zaczniemy się kłócić to koniec świata normalnie .Teraz Nikola nauczyła się grać na komputerze więc cały dzień ona przed niem przesiaduje . Ja mogę raz na ludzki czas z niego skorzystać. Właśnie koło mnie siedzi i błaga mnie abym jej włączyła gotowanie . Ciekawe co z niej wyrośnie pewnie jakiś informatyk . Znaczy informatyczka , bo to dziewczynka. Oglądam też wesele mojej cioci . Haha taniec innych me gusta . Dobra dzisiaj znów długi post .






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz