Etykiety

sobota, 9 lutego 2013

Wspomnienia..

Cześć :) .
A więc Słoneczko dobija się do mojego okna . Oby do wiosny . Jeszcze tylko 31 dni .. przeżyje się . I znowu spadł ten zimny , biały śnieg , którego nie znoszę . I już wczoraj zaczęły się te nasze wymarzone ferie . Doczekaliśmy się . 2 tygodnie bez szkoły . Tylko jak znam życie całe 2 tygodnie będę musiała siedzieć z siostrą w domu .  No me gusta . Eh mój dziadziuś w szpitalu :( . Oby w końcu wyzdrowiał . No 14 lutego walentynki , a 15 lutego dzień singla czyli moje święto . Forever alone . Haha ostatnio myślałam nad wyborem dalszej szkoły . Jeszcze mam na to 2,5 roku , no ale wczesne myślenie nikomu nie zaszkodzi . Chyba wybiorę się do 1LO , bo do drugiego się nie nadaję . Za wysoki poziom jak na mnie xD . Nie dałabym sobie rady. I chyba pójść będę szła na humanistykę bo takie przedmioty jak historia itp  . mi odpowiadają . Heh ale mam jeszcze dużo czasu więc mogę się rozmyślić . Dzisiaj oglądałam stare zdjęcia z nad morza jak byłam w 1 kl. podstawówki i 6 xD . Pamiętam jak bałam się wody . Jak tylko fale zbliżały się do moich stóp od razu odbiegałam od brzegu morza . Albo te lody , kebaby , zimne napoje ... ah tęsknie za nimi . Jeszcze tylko 5 miesięcy i znowu do nich wrócę . Wiem że dwa lata pogoda nad morzem nie dopisywała ciągle tylko wiatr, wiatr i wiatr oraz deszcze . W jeden rok było tak upalnie , że opaliłam się na murzyna . Ogólnie nie lubię się za bardzo opalać , ale jak mus to mus . Chociaż później na to nie narzekałam.
A i jeszcze góry. Pamiętam jak było strasznie gorąco , a jeszcze trzeba było chodzić kilkanaście kilometrów to nad morskie oko , to na szczyt. Mnie to tam nogi wtedy nie bolały . Może dlatego, że wolę chodzić niż biegać . Bo jak biegam to po minucie moje nogi mi odpadają . Nigdy nie zostanę biegaczką..  Dobra dość moich głupiutkich wspomnień . Haha razem z Olą odliczamy dni do koncertu . Zostało ich jeszcze tylko 43 . I nadal nie dowierzam że ja tam będę . Ja się zabiję . Wczoraj jak sprawdzałam czy zostały jakieś bilety . Okazało się że są na Goliad Circle . Aaaa powieszę się . Gdy chciałam kupić bilet na oto miejsce , ich nie było . Jak już kupiłam na trybuny to są . Ciekawe czy są dzisiaj . Chyba zostaną wyprzedane, ale za bardzo nie ogarniam . Wczoraj oglądałam film Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy : Link do filmu . Jaram się Percym ... jest słodziutki i wgl . Lubie to ^^ .  Później oglądałam '' Wredne dziewczyny 2 '' Link do filmu. Heh też fajny film . Oglądałam go bo nie mogłam znaleźć innego filmu. Dzisiaj jakiegoś fajnego poszukam i będę oglądać znowu cały dzień . Oglądałam na allegro bluzki i sweterki o jeden sweterek ( bluzeczka)  przypadł mi do gustu , a oto on . : 
                                                          sweterek z koralikami .
                                                              Japan Style | allegro . 


Jest naprawdę świetny i nawet nie drogi . Chyba go kupię , ale to nie dzisiaj , ani nie jutro xD. Dobra kończę pisać , bo , bo tak jakoś : ) .


                                                      morze 2006 xD


                                                     Na tym zdjeciu mam chyba 8|9 ;at xd




                                                Haha tak wyglądam teraz xd


                                                  Hahahahahaahahhahahaha x D / 


Sesja Nikolki : 


'








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz