Etykiety

poniedziałek, 4 listopada 2013

Farbu farbu~

   Dzisiaj jak wreszcie zmuszę mamę to mi przefarbuje włosy na jasny brąz ^ ^ Uhu~ Koniec z odrostami, amen xD
 Um, nie było mnie dziś w szkole, udało się ♥ Miło jest mieć 4 dni wolnego ;w;
Fuck, nie wiem co pisać ;_; ..................................................................................................
Nawet nie mogę wstawić obrazka/zdjęcia bo net za bardzo muli ><

__________________________________________________________________________
 Muszę się na jutro z niemca nauczyć, ugh..
______________________________________________________________________________
 Stwierdzam iż podmienili mi mamę... wczoraj odkryła, że zrobiłam /robie coś za co normalny rodzic zaczął by dziecko opieprzać, prawić kazania, a ona zaczęła mnie łaskotać o.O PLZ, od kiedy kuffa tak się robi?! ;o W sumie to powinnam się cieszyć, że dziś już o niczym nie pamięta ale to mi jakoś spokoju nie daję...
_____________________________________________________________________________
 Nie ma to jak oglądać sobie Tv, spojrzeć czy myszki mają jedzenie i zobaczyć, że obie chodzą sobie po szafce ;_; Uciekinierki małe, grr♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz