Etykiety

wtorek, 5 listopada 2013

☼☼☼☼<-Słoneczka na ocieplenie jesieni (?)

   No jak ja kocham panią Kozar ;o; Postawiła mi 5 z dialogów chociaż co drugie zdanie jakiś błąd o_o Jeszcze tylko ogarnąć jakkolwiek na jutrzejszą kartkówkę i gites. ;w; Pana Kozara za to już nie lubię..obniżył mi na kartkówce za odpowiedź, bo nie dopisałam jednej rzeczy, no kurde... pół punktu do 5 >_<
 Tak bardzo moje życie:

*wczoraj* 19:30 :
Ktoś: Co robisz? ;^;
Ja: Expie
Ktoś: ...znowu..? =_=
Ja: Tag XD
Ktoś: A kiedy skończysz?
Ja: Nabiję lvl i już...5 min.
Ktoś: Oki, to czekam ._.
*jakimś cudem* 22:00
Ktoś: KUFFA, SKOŃCZYŁAŚ TO WRESZCIE?!
Ja: Um no... już 8 leveli nabiłam <33 Jeszcze trochę i będzie Sage mode >//w//<
Ktoś: Zabiję Cię ...;_; Ale możesz już normalnie odpisywać?
Ja: Um, no tak, ale za godzinę chciałam iść spać, wiesz..raz się wyspać ;/
Ktoś: I tak nie pójdziesz...
Ja: Wiem...Ale, ale, ale no...*tutaj rozmowa, której nikt nie zrozumie na temat gry xd* także wiesz...
*teoretycznie powinnam spać* 00:50
Ja: jeszcze...tylko...2...lvl... i nauczyć się na niemiecki...*pierdul na klawiaturę* dgdp;sijioggnsdhiwbro

________________________~THE END~___________________
 I teraz powtórka z wczoraj, geez ;_;
 Dobra, to idę expić ^ ^"" Bayoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz