Etykiety

wtorek, 12 listopada 2013

ZIMNOOO ;_;


Cześć :) A więc już po długim weekendzie. Szczerze mówiąc cieszę się, że znowu szkoła, bo w domu straszne nudy szczególnie gdy mama nie pozwala mi siedzieć na kompie. Co ja jej zrobiłam no co? Nie ogarniam jej czasami , ale ją kocham ♥. Dzisiaj pół dnia męczyłam się nad pracą domową z angielskiego. Musiałam napisać 20 zdań x3 w czasie present simple-.-. O i jeszcze dzisiaj Julita się na mnie fochnęła, eh .. ale jej tekst mnie rozwalił, bo powiedziała że tyłek to narząd płciowy xDD. Dostałam dzisiaj dwie piąteczki z techniki i niemieckiego i czwórkę ze sprawdzianu z matematyki. Fajnie. Moja Nikola zrobiła dzisiaj szał między moimi znajomymi , bo jest taaaka piękna . Kompleksy mam przez nią . :(((((((. Wgl ta jesień jest taka zimna że masakra. Przydałby mi się Justin do tulenia :)). Eh Dobra Post zasługą Patryka bo tak jakoś Pozderki XD..

piękne znowu no : http://www.youtube.com/watch?v=7P8t0QcGImk






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz