Etykiety

sobota, 16 listopada 2013

Mamy roczek :D

Hej Hej Hej , a więc wczoraj była rocznica bloga. Klaudia nie dodała posta bo nie miała jak, a ja nie miałam kiedy więc robię to dzisiaj. Razem z Klaudią nie sądziłyśmy, że wytrzymamy z prowadzeniem bloga aż rok , a jednak, dziękujemy za wasze odwiedziny i za wszystko inne <3.
 A więc tak zakwasy mam jeszcze dzisiaj i do tego gorsze niż wczoraj .. umieram no :((((. Za tydzień zebranie, nie mam złych ocen mam nadzieję że ochrzanu nie dostanę xDDD.  Już za tydzień urodzinki Julitki nono szybko ten czas leci , serio dopiero był wrzesień a jest połowa listopada ..lol. Ja chcę już wakacje, lato, ciepło, słoneczko, morze, krótkie spodenki, lody, smażing&plażing ! :c


#Kwiat #nazawsze #superhttp://www.youtube.com/watch?v=58Qh8MKz_IU&feature=c4-overview&list=UUBRiTzm0743CAsRWcfxbkGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz