Etykiety

niedziela, 3 listopada 2013

Powrót :D

Hej :D
A więc Klaudia i ja postanowiłyśmy wrócić do prowadzenia bloga. A więc u nas za dużo się nie zmieniło, może tylko to że ja zaczęłam się uczyć.  Już po woli zaczynam pisać listę prezentów na święta hyhy tylko codziennie mi się zmienia xD. Tata mnie dzisiaj zdołował, bo powiedział że powinnam sobie pójść po gimnazjum do zawodówki bo do liceum się nie nadaję . Dzięki tatuś szczery jesteś :).
Omom w tym miesiącu Julitki urodziny zostało tak mało czasu, a ja nic na prezent nie wymyśliłam i wgl . Muszę się ogarnąć i zacząć myśleć :D
Ponieważ jest to mój pierwszy post po tak długiej przerwie  nie wiem za bardzo co tu napisać :). 


                       Halloween i nasza klasa jak zawsze najlepsza !! <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz