Etykiety

niedziela, 24 listopada 2013

Happy Birthday Julita! ;*


Hej Hej. A więc dawno nie dodawałam posta więc tak. W czwartek odbyła się wycieczka do teatru. Szczerze? Myślałam, że ten spektakl zrobi na mnie większe wrażenie, jedynie co tam fajnego było to taka babcia, ale nie zapomnę jak krzyknęłam gdy aktor wypowiedział słowo '' Canada'' oczywiście zgoniłam to wszystko na Olę bo każdy się na mnie dziwnie spojrzał xD. Po teatrze pojechaliśmy do manofaktury. Nie odbyło się od wzdychania na widok hotelu, w którym mieszkał mój mąż ah. Pierwsze co po wejściu do manu razem z dziewczynami poszłyśmy do Douglasa i razem z Olą wyperfumowałyśmy się perfumami '' The Key '' od stóp do głowy :D. Kupiłam sobie tylko bluzę i bluzeczkę, bo na rzeczy z Jusem czekam na święta omom *.*. Tak sobie myślę, że po ortodoncie czyli po 12 grudnia będę musiała sobie kogoś wziąć i pójść z tą osobą na zdjęcia .. wreszciee :D
Wczoraj było mini przyjęcie urodzinowe u Julitki, było super ! A dzisiaj ma urodziny Wszystkiego Najlepszego Kochanie !! <3333







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz