Etykiety

piątek, 8 listopada 2013

Piątek, piąteczek, piątunio ! :D

Hej Hej Hej, a więc dzisiaj jest nawet okey dostałam 4 ze sprawdzianu z chemii jest moc, a no i 4 z historii bo nie napisałam w jakim wieku i od jakiego słowa wziął się styl gotycki -.-. Eh nadrobię sprawdzianem jak to zazwyczaj ja. Moja Ola się rozchorowała :(( . Powrotu do zdrowia skarbie, Justin nad tobą czuwa. No właśnie co do Justina to mieliśmy dzisiaj religię z księdzem no i Bąbel się księdza zapytał czy lubi Justina Biebera, a on odpowiedział, że go bardzo nie lubi, ale powiedział też że to dlatego że mu zazdrości . Taaa jasne .. . Zostałam też na SKS-ach no i graliśmy w siatkę. Nie umiem w nią grać, więc mam nadzieję, że aż tak źle nie grałam xd. Moja Nikolka dzisiaj do szkoły nie poszła więc nie musiałam z nią jechać xD. Mama dzisiaj kupiła fajne drzewko dla cioci na prezent jest maagiczne *o*. Ale bardzo razi w oczy jak się je zapali więc to jest jeden minus xd. 

Mój Justinek najcudowniejszy, najpiękniejszy , najśliczniejszy : http://www.youtube.com/watch?v=p5Jw-T4dVss



chce znowu ciepło nooo : (((((((.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz