Etykiety

sobota, 2 listopada 2013

Powrót, odświeżenie, byle do świąt! XD

 Uhuuu coś mi się chce, chyba tylko dlatego, że 3 dni wolnego są XD Ej ale przyznajcie tło z pandziami robi swoje ;p I na tym i na moim prywatnym blogu udało mi się odświeżyć wygląd i pododawać posty. Sandra zacznie od jutra dodawać, yaay ♥
 Jeszcze zrobić tylko niemca, i-i-i zmienić myszkom trociny, i-i-i zaraz wykaszlę stopę ;_;
Także ten, nadal mam niebieskie włosy.. to cholerstwo się zmyć nie chce! ><
Mam tyle energii, że czuję się jak Kasia ;o; Ale z drugiej strony mam lenia i chce mi się spać, so..

Znam Brazyliczyka, uhu ^u^
Sandra fejmi.
Mi nudno.
Ona dalej jara się Bieberem

No prawie nie widać zmian po tych kilku miesiącach.
No ale ej ej ej ej za niecałe dwa tygodnie rocznica naszego bloga! *w* Trzeba to uczcić, jak? Etto, może by tak więcej subów dla nas? ;-;
Dobra idę bo dziwny ten post ale, um, em, witajcie z powrotem! :D

Branoc, eroycznych wam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz