Etykiety

wtorek, 5 listopada 2013

Zmęczenie ;_;

Cześć . Boże jaki dzisiejszy dzień był męczący .. masakra jakaś . Wstałam po 5 aby pojechać tym autobusem o 7:4 do szkoły , bo Kulka miała też wcześniej być i miałyśmy kupić prezent dla pani . Ale zanim Natala przyszła była 7:30 więc mogłam jechać tym autobusem o 7:45. No ale dobra mniejsza z tym. Z Wosu zwolniłam się z  4 dziewczynami i robiłyśmy cukierki dla pierwszoklasistów na ślubowanie. Ale zamiast bawić się zszywaczem chodziłam z Olą po szkole i szukałyśmy koszyka itp. Z historii dostałam  4 z kartkówki .. nie jest źle, a na przedstawienie z okazji 11 listopada się nie zgłosiłam bo po co ? xd Jak znam życie nie nauczyłabym się roli i by była klapa. Na jutro na niemiecki muszę się nauczyć całej karki A4 słówek -.- . A i na sprawdzian z angielskiego . Nie wiem jak ogarnę te dwa języki .. lol. No to ten jutro na angielski postanowiłam jechać od razu po szkole , dotrzymam Paulinie towarzystwa hyhy może pójdziemy do maka po żarcie i wgl. 
Od rana głowa mnie boli no nie mam siły na nic :( . 

faza na zespół Queen trwa : http://www.youtube.com/watch?v=bRdo7WXTVoM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz