Etykiety

czwartek, 14 listopada 2013

Fitness

Cześć. A więc czwartek, już minął. Jak dla mnie był to jeden z najcięższych dni szkolnych, mimo, że nie było dwóch lekcji. Ale po wf mój brzuch boli jak nie wiem co. Prowadziłam Fitness, a Ola jakieś rozciągania z gumą i powiem szczerze pokochałam Fitness, no jest po prostu super i wgl pomaga mi w nauce. Zaczęłam codziennie ćwiczyć znaczy dzisiaj jest dopiero 3 dzień z ćwiczeniami, no ale co tam. Po tych ćwiczeniach strasznie szybko się uczę, fajnie. Dostałam 5 z chemii jeju jak ja się cieszę. Byłam dzisiaj z Olą u Pani od muzyki w sprawie projektu i go robimy. Robimy go o Michaelu Jacksonie pt. '' Idol Wszechczasów''. Wolałabym o Justinie Bieberze, ale prawie cała szkoła go nie lubi. No cóż Jackson nie jest zły w końcu to król popu. Mamy dużo fajnych pomysłów co do tego projektu oby Pani Dyrektor wyrażała na nie zgodę.Jeszcze dzisiaj dowiedziałam się że prawdopodobnie będzie koncert Juju w polsce w 2014 roku oby to była prawda, bo mogę na niego jechać :-).


Nie wiem jakim cudem ale polubiłam tą piosenkę c: http://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE


misio .. :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz