Etykiety

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Endless.

Śnieg trochę pada, *trochę* jest zimno i tak w kółko.
Robiłam dziś zaległą pracę na plastykę, prezentację o Renesansie. Godzinę to robiłam! Ale jest, 9 slide'ów.
Kupiłam sobie wreszcie w miarę kurtkę (z lidla xDDD) na zimę i czapkę (z hong kongu). Nuum, przynajmniej nie zamarznę.
Dostałam 4 z anglika, ze sprawdzianu-so good!
Ogarnęłam taiko (jedna ze specjalnych gier na osu).
Na jutro muszę jeszcze zrobić 3 projekty. Postaram się chociaż  1-2 zrobić jeszcze, ale znowu się nie wyśpię.
W czwartek pojechałam z Kubą na te łyżwy-śnieg nas zaskoczył i nie było czego pod zastaw dać (inteligenci z nas :'D). No to w sobotę się wybieram ale z Kasią Moś. i Krzyśkiem(jak "zobaczy", bo on nie lubi tego).
Dobra kończę, paaa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz