Etykiety

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nudy i wnerw.


Dzisiejszy dzień? Ujdzie. Nie było niemieckiego, dostałam 4 z angielskiego, 5 lekcji, ale teraz u mnie nie ma prądu nie wiem do kiedy i czuję, że zaraz umrę z tych nudów.
Na zdjęciu jest moja była słodka kicia-Kitka. Urodziła się 15maja 2006r. =D. Ale na początku wakacji została potrącona przez samochód :'(. Uczcijmy to minutą ciszy, miau.
Na przerwie Monice tekko podarł się plecak i to wcale nie jest wina moja, Kasi i Sławki.
Dobra, to już przesada! Od godziny siedziałabym już przy kompie i grała w osu, lub coś inego, albo oglądała anime. A tak wiercę się na łóżku i 30min. jem MilkyWay'a.
Nudy!
I tak dla wiadom. poźniej już pewnie nic nie dodam. Brak czasu i chęci. Może do 17 prąd będzie. Okej nie chce mi się już pisać. Narqa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz