Etykiety

środa, 12 grudnia 2012

Rzeczywistość.

   Cześć! Jako tako zaczęło mi się układać :). Dostałam 4 z geografii(!!!), 4 i 5 z matematyki. Świetnie!
Wypatrzyłam sobie fajny zestaw na wyprzedaży. 2 mangi za 10 zł jak normalnie kosztują 40zł i są niemalże niedostępne. Ale cóż, święta :D. Przypinki też sobie dzisiaj zamówiłam.
Nie wierzę, że jest tak dobrze. Kasę na to mam plus jeszcze na wysyłkę. Brakuje mi tylko 10 zł na lodowisko xDD, ktoś mnie wspomoże? Oddam po świętach :P.
  Poza tym to w szkole było znowu strasznie gorąco, miałam wrażenie, że tym razem szykują się w razie gdyby znowu się coś zepsuło, albo żebyśmy jak wyjdziemy na dwór, na te -5stopni dostali szoku termicznego xF.
Za tydzień mamy klasową Wigilię! No i wreszcie rozdamy sobie prezenty ;3
Sandra miała mi coś jeszcze dokupić jakąś niespodziankę, ale jak się rozmyśli czy coś to trudno.

 Przez cały dzisiejszy dzień chciało mi się strasznie spać. No i w końcu nie złożyłam koledze wczoraj życzeń, bo go nie było. A w sobotę i poniedziałek składałam, mam nadzieję, że się nie fochnie :D.
 Po szkole Sławka zgodziła się zostać i poczekać ze mną na autobus. To jej chyba na dobre nie wyszło. Za przystankiem mamy taki "rów", chłopaki 4 razy ją tam zrzucili, mnie tylko 2 bo miałam obcasy i byłam ostrożniejsza więc mnie zostawili tak trochę w spokoju, ale za to mnie natarli xD. Jak ja tego nie lubię, mam tylko nadzieję, że nie będę chora.
  UUff trochę sobie dziś popisałam :). Ale jak człowiek nie ma co robić i czeka to dużo tematów i rzeczy się znajdzie. A no i jeszcze wzięłam od kolegów nazwę gry, w którą grali, bo chciałam sprawdzić. Bo 3 minutach gry stwierdziłam iż nie jest ona warta mojej uwagi.

Bo co fajnego jest w używaniu dwóch strzałek i prowadzenie kropki, która tworzy za sobą kolorowy szlaczek i nie można się zderzyć z niczym? Mam na telefonie "Pytona"-to jest lepsze! Ale dobra ja już nie krytykuję, bo pewnie ni ewiecie o jaką grę mi chodzi i może wy w nią gracie i wam się akurat podoba :).
No więc jeszcze na koniec dodam, że gra nazywa się "Curvefever".
  PS. Zdradzę wam, że Sandra prawdopodobnie szykuje wam niespodziankę! Miała już to opublikować ale chyba jej się nie chciało, nie dokończyła albo nie miała czasu.
To an tyle z mojej strony. Papatki :*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz